Wednesday 18 September 2024

Naglehullet

 


Jeg er sejest 

jeg er hæs 

jeg er en knækket negl 

jeg er tårer 

jeg er hiv og skub 

jeg er den fede fløde 

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt 

jeg er lynlås 

jeg er fosforiserende 

jeg er baggårdskys 

jeg er kanopuf 

jeg er skriften på væggen 

jeg er den fede nat 

jeg er et køleskab fyldt med kage 

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt 

jeg er cello 

jeg er svanesang 

jeg er et svane æg 

jeg er gæld 

jeg er guld 

jeg er tå 

jeg er kage 

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt 

jeg er søhestens rige 

jeg er flamme 

jeg er den yderste dag 

jeg er en gargoile 

jeg er brandmandens sprøjte

jeg er tålmodig berøring 

jeg er et fænomen 

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt 

jeg er land der stiger 

jeg er fod 

jeg er høstak 

jeg er kage 

jeg er en pjusket fugl 

jeg er lys øl 

jeg er svane æg 

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt 

jeg er tå 

jeg er ismåler 

jeg er hændernes skål før et skrig

jeg er en paraply i Den Haag 

jeg er symfoni 

jeg er tulipanmarker gennem hver kupé

jeg er kage 

jeg er springkniv i en pariserforstad

jeg er naglehullet 

jeg er den der kan alt. 








 

No comments: