Saturday 1 April 2023

Alt for ladt



Jeg kan ikke se dit ansigt for mig

men jeg husker dig udmærket

jeg ledte dig gennem den skov

hvor de hvide orkidéer var

du sagde, du ikke vidste, hvad det betød

jeg tog dig bagfra

imens du slikkede min kærestes skød.


Du var en heks

du var fire gange sex

morgen, middag, aften og nat

du var altid ladt.


Man bør ømme sig for Søren

lige meget hvem man er

dine dolkede dukker

fulde af sukker og gift

fik dig kun til at le

det er det, jeg husker, jeg fortrød

det blev din succes

vores sammenstød

var en sump af frøers kvæk

vi gav hinanden så mange smæk.


Du var en heks

du var fire gange sex

morgen, middag, aften og nat

du var altid ladt.


Jeg prøvede den sti

fra skoven ned i dalen

hver gang jeg rykkede som en honningbi

mærkede jeg hurtigt din jernklo om halen

nekrologer gik ukendte rundt

dit hjerte slog hastigt og usundt

dine forsøg på at få mig i fælden

jeg inviterede dig kun alt for sjældent

syntes du at sige

hver gang jeg lukkede dig 

ind i mit rige.


Du var en heks

du var fire gange sex

morgen, middag, aften og nat

du var altid ladt.





 




 

 

No comments: