Wednesday 17 October 2012

Du må bestemme, hvilket format egner sig bedst. Jo, en stjernepsykopat var lidt ude med riven fredag. Hvordan vidste du det? Ah, det er da vist godt fire år siden. Hvordan skære fra mener du? Øh? Det ville være helt i orden. Har kun haft et øjeblik. Lige tid nok til at lægge en besked og besvare post. Jeg har lige været oppe i en nymalet lejlighed; der var skjolder, lysere border samt mørkere plamager trængt gennem malingen. Så det. Jeg er klar! Det blir alligevel forlænget, har jeg lige fået at vide. Det BLIR forlænget! Kommer du ikke bare alligevel? Ikke endnu. YES! Jeg starter på mandag. Spiser hun så med? Ýsa! I er velkomne. Jeg er hjemme, når I kommer. Vi har både soverposer og dyner. Super! Kys Aarhus cool! Taxa. Jeps! Ja bare så atmosfære råhyggeligt, tak tusindfryd for besøget! Er du nået i sikker havn? Næstenkærligt på hestens mule. Ja gør det! Mægtigt! Hun har netop bygget sig en rede. Det tror jeg. Eller har hun noget at have sin placebo i, for denne gang har hun jo haft nærkontakt af første grad. Jo, æbler og æblefragmenter er rigtignok guf. Hun har lavet en tegning til Jer hver, som hun siger, I skal have. Det er for vildt; hvordan 2 x ? Til udplantning? Store P? Har hun savnet dig, mens du var afsted! Hvad hedder hun? Ah, havde det så bare været en kassepige; dér står der jo navn på bonnen. Kaffe - hvor, hvornår? Der er så stille i dag, og jeg er silende træt og en smule sne-angst. Alt er dog godt, du får hende i enden. 20.11., 28.11., 4.12., 5.12., 18.12. & 19.12. står helt fri samt 11.12. eftermiddag. He he - ja det er nok en erhvervsskade. Får du guffet nogle croissanter, Basse!? Godt. Jeg slæber sække. Et tons sgu. Hæ. Knokkel kogle knoglekarl. Yeps pure Halling Sogn. Ja, det gælder. 11 er fin. Katten SKAL IKKE. Familiestyrelsens anvisninger på den korrekte påmontering af sikkerhedsgreb på løbske og forløbne bagerjomfruers hormoncykler er modtaget i 37 akter! Jups, er ved at fabrikere et svar, dog foreløbig i et par enkelte akter, flere frække detaljer følger.

No comments: