Tuesday 15 December 2009

' Eventyr, yes! Konvolutten blev forseglet for en halv time siden, og bliver afsendt i morgen. Hvor var du henne i tirsdags? Ah! Stærkt gået! Selv er jeg pt. desintegreret, hvad oplæsning angår, har netop takket nej til to opfordringer. Begge dele, det hænger jo nok sammen. Vi har bare så meget været ramt. Enhver rumlighed har sin sprække af tvivl. Men vi har det sgu meget godt sammen! Jeg har slips på. Hvordan får jeg din brevting at se? Ja tak! Men er den sorte kuvert ikke også en brevting eller er jeg helt godmorgen gamle jordkugle i den barberede skægged? En dag skriver jeg en digtsamling, der hedder Den forkerte strategi. Oprydning er et absolut gode! Lad tusinde breve blomstre, men denne dag er ikke til den forkerte strategi; denne dag er til min lille syge solstråle ... dias dag. Min lille syge solstråle bad mig. Tak. Vores jornske guide! Jeg våger over hende; hun er næsten oppe på 40 grader. Ja. Godt! Supertillykke fødselshjælper! Hver dag har sin lille nye verdensborger med egen ret eget rat og dyt i bamsen. JaJo på sin egen måde lever det nu, og snart er der Verbale pupilller, og jeg er ganske stille og anonymiseret, og det passer mig fint. Ses vi?
'

No comments: