Thursday 10 December 2009

' No direction home på vej til dig. En film om en digter nemlig, og du - fanionoabelt! Møllegades vil gerne udstille SAMMENSTØD, 1. udg. Så kan folk læse/se et par sider hver dag. Men jeg tror ikke, jeg tør sende den med postarla. En kurrér, en Kaspar Hauser til hest, bare alt andet end arlaarriva von fejlfrankering. Men et værk med godt 240 lyddigte. Det er jo for fanden danmarkshistorie, og noget der har været efterspurgt og ønsket længe. Ja, nemlig ikke noget halvpjask, og rene lyde uden sprogbrokker, jeg glæder mig meget til at se det, måske findes deri inspiration! 3000 dask, jep - intet mindre. Det skal vi have aftalt, jeg tror de ringer til mig. Jeg har først hørt om deres idé her i eftermiddag. Å. Ja ferie åh ja åh ja alt andet er sgu mishandling. I næste uge skal vi deltage i en protestaktion på rådhuset - i byrådssalen. Men alle borgere har ret til at overvære et byrådsmøde. Ja av. Solaborre. Den dvaske kanin får kaffeblade og rosmarin, den hidsige basilikum. Hallo hallo er der hul igennem, er du hel hell vel?
' '

No comments: