Monday 21 December 2009

' Aha! Toner ... Jeg har ikke tilladt mig selv at have suicide tanker siden de 3 forfærdelige døgn politiet ledte efter min far for første gang. Men de er der lige på den anden side af den tynde væg. MEN KÆRLIGHEDEN SKAL OVERVINDE ALT! Nyd den søde forventning så meget og så længe du kan, resten af vejen kunne den måske ihvertfald momentvis overskygges af angsten for for stedse at have mistet den. Er alt i orden? Nå øv ... Pøj pøj, alt vel her ellers. Godt. Vi ses! Afrivningsplakat. Hov! Er børnene skrevet ind i dit pas?! Vi krydser grænser, og skal have vores pas med. Det er sjældent, der er kontrol; og ellers kan vi forhåbentlig tale os ud af det. Hård nat med mellemørebetændelse og pseudo krupp. Tillykke med de 14. God idé med direktøren, hvis han vil! Godt! Tak. Jeg prøver, at gøre hende rask, så vi alle kan komme ud af landet. Sydpå - over grænsen, billetterne er bestilt. Til søndag aften. Men nu må jeg se, hvordan det udvikler sig. Hils Morten! Godt, rigtig godt. Jeg har mine tænder med i et tog mod Tyskland. Straight to the krankenhaus, er det ikke en engelsk filosof? Det gode håb til husbehov. Men kaldes hans filosofi ikke for utilitarisme? Werket er ganske helt sikkert det mest konsekvente politiske teater på dansk grund, det har internationalt spydspidsformat. Men I blir jo rigtigt kloge! Hvorfor? I har da et godt kammeratskab, ikke. Og skønne flickor! Det kender jeg, det forstår jeg godt. På længere sigt er det dog bedst at holde ud, at overvinde sig selv, og allermest at overvinde DET. Vi skal være som alt, simpelthen. Husene, vi har passeret, er gennemgående smukke. Løft shamanpennen du gæve galler! Mørket får fuldmånebirken til at lyse. Vi har pakket sidste læs.
'

No comments: