Wednesday 9 December 2009

' Ups, skal jeg prøve, om jeg kan sende den i et andet format? Håber så bare ikke, det ændrer noget ved opsætningen. Hvad med wordpat - der er ikke nogen regulær word, bare sådan nogle fancy nogle, jeg har sendt den i. Jeg undrer mig også over det lave tal, skulle det ikke nærmere ligge på omkring de 52? I aften fyrer jeg den af! Ok. Hæ! ... Har du No direction home? Har du set den? J. Hov! Når jeg finder en mere, sender jeg den til dig. Har du dvd-tilgang? Den må vel nok kunne bruges? Det glæder jeg mig til at læse. Har han skrevet den om? Ja. Ok. Ingen i øjeblikket. Hvad gør vi? Vi skal bare hver især spytte. De 125 frimærker skal nok få ben at gå på. Nogle gange tager ting bare tid. Det ved han sikkert mest. Kog skal der under gryderne, inden Pia Ilsebil kommer til fadet. Hæ, livstid! Så skidehul i Pia Piktud. Han har lige været her. Det blir sgu flot! Kan jeg ikke lige huske. Skybrud, torden og lynild har der lige været her. Hvordan gik det til, at Rasmus opholdt sig i Jorns sommerhus? Det har jo ellers stået ubenyttet i flere årtier......... Ja, det stemmer. Brev på afis fødselsdag! De malker dig gode herre, og du malker dem, hvilket herligt patteri ... Shall I try send u in words from the library? Tohu-. Når engang jeg kommer der. Venter hun på dig på Østerbro? Hvordan gør jeg med pdf? Kaffe og kusse er RÅ hygge. Men hvad med adobe reader, er det ikke også noget anvendeligt dope? Du er en sød og rar vildert!
'

No comments: