Thursday 3 December 2009

' Jeg elsker vasketøj, når det lige er vasket. Ingen kan med god ret påstå, at jeg lufter mit BESKIDTE undertøj; synet af våde nyvaskede bleer på en tørresnor gør mig salig. Hvordan/hvornår indtager det kuriøse labyrintens indre korpus? Om et par uger, hæ hæ - det kan jeg godt lide. Jeg har også indsendt noget tekst til 'rinthia for en del uger siden. D. Han sagde: Jeg lægger det ind på mandag, men det er mange mandage siden; siden har jeg ikke kunnet komme i kontakt med ham. Men det er jo også ferie. To buketter strøm og A i femte - ligger nu hos ØK på fjerde år, jeg medsendte i sin tid svarporto, men da jeg intet svar fik, ringede jeg til dem, og fik det svar, at de ikke havde økonomi til regulær udgivelse, men de ville gerne bringe uddrag i tidsskriftet, jeg skulle bare have lidt tålmodighed. Det skal vi sørge for ikke sker i koordet. Ja ja eller ja nej? Fornuftig ordning. Vi har også et manuskript liggende fra skakvennen vistnok stilet til Direktøren... Ok lad direktøren for det hele minde os på, at det skal ske, mange ting skal ske, også Tohuwabohu skal ske, så Trans og hævneren Den forkerte strategi - kan ske. Hæ måske jeg vrøvler in the mood of Oskar, og søvnen kommer listende. Sidste linje. Efter dagens blomstring rullede hawaierosen sig sammen og løsnede sig fra sin stilk. Jeg ønsker dig en god nats søvn. '

No comments: