Thursday 24 December 2009

' Glosuppe er særdeles stimulerende for appetiten. Fik I øjenkontakt? Uuuh, det lever en vinter på sine breve lyserøde og KNALDrøde roser vilde ind i vilde øjne vildt jaget ind i sjæle vore. To gode pakker under dit livstræ, hvad kan du ønske dig mere? Alene synet lever jo i dig. Hug hendes trusser næste gang; de er bedre end røgtobak! Sådan er livet. Den vil altid være der. Det vil bare være super med en mulig ny start i sigte! En ny chance... hero. Klimalømler er vi! Det glæder mig. Skakmat drev mig sent i seng, og børnene tidligt op. Én er til fødselsdag, og de andre faldt i søvn lige præcist af en hyrdetimes varrighed, juhu! Det er godt, det er jeg også; måske det simpelthen er kosmisk! Så er du på den rigtige vej. Det er de lige præcis. Nemlig. Det ER jo netop personlige beskeder. De går ikke for tæt på vel? Godt... Forrige besked kan jeg i.ø. ikke åbne. Den bliver ved med at være øverst; er det noget auditivt? Det burde jeg da kunne aflytte. Har du fået mere moderne udstyr? Men du sender lyd? Dit navn er afsenderen. Det er sært. Jeg sletter den om muligt. Væk i en ormehullet sæk. Nåede I det? Super! Alle rum er fyldt med håndværkere, de så øjeblikkeligt fugefejl. De har rippet ulden, og fylder skum i. Jeg er gået en tur. Har endnu ikke spist morgenmad. Det tror jeg; det er jo, hvad de har lovet. Penthouse er næsten booket op; og deres stjerneskud er dobbelt belagt idag. Ja, det er de altid. Yes! "Det er over det hele, jeg er fuldstændig gennemtrængt" - perfekt citat at vende "hjem" til! De er færdige i stuen. Jeg varmer op, . så vi kan være der. Hvert af dine breve har et isbn nr tatoveret under armen. Er I under vejs? Det gør jeg faktisk - så meget som overhovedet muligt! Nyder det lille væsen, som snorker her i min favn. Er det en god frugtsnaps, du har sat dig for at indtage? Frugt- og brøndum brumbrum har da vist ekvivalente procenter. Min hjemmelavede blommesnaps i kaffen, så blir det ikke meget bedre. YES! Fissesnaps. Skoven er maghoniestolt. Hovedwerken? Har I ikke været til fest? Ah! Jeg ønsker dig en god velsignet aften nat morgen dag go on! Vi har lige danset om juletræet. Halleluja! Mens skyggerne falder på kirken. Super! Labyrinten er godt anarki - så mange vildveje og streger! Jeg kan se, at du har haft ringet? Er alt i orden? I det her vejr er det næsten et under! Det er rent Nansen og Johansen. Hva så gamle hvalros fik du en bjørn på derude i snevrimlen? Under det hele tryller et eventyr sig frem. Kunne den holde sig lukket? Glæden kan ikke holdes nede. I det lange løb. Overlæben presser sit bryst op i underlæbens skød. ALT ER LIGE LANGT! Illuminationsmesteren har tændt min nats drømme. Ja i dag er jeg. Vi har alle været sygt syge, og jeg har ligget og klapret tænder. Har de tre små hjemme, og gør rent. Børnene dagdrømmer højlydt om sommer og strand. Gør jeg, mine klæder hvide. Vi står udenfor pagten. Ja vi har, og der kommer mere! Kaffe er den skrivendes drivende dæmon. Døden kommer i form af tre ansigtsløse skikkelser. Men virkelig sne er et forunderligt fænomen. Godt. Og det går bedre her. Har du nogensinde læst Parzifal? Flere forskellige; men Wolfram Af Eschenbachs PARZIVAL er højest anbefalingsværdig. Nemlig. Men det smukkeste han har lavet er Tristan og Isolde. Wagners smukkeste mutzik err Tristan og Isolde. Den dybeste tragedie kan ikke som sådan ødelægges. Tristan og Isolde er. Hæ, det er tidens vilkår. Men hvem mon havde lavet musik til den. Vi kom fra glæden til tragedien, og hvordan skal man kunne holde den ud uden skønhed. Ja, han har haft mange årtusinders shit med sig, som forløses i hans musik. I alt på en eller anden vis. De har begge de samme årtusinders hammel at trække på; og er på en vis måde hinandens forudsætning - uanset vi betragter den anden som følgende efter den ene. Læs evt. Ringbærerens dagbog. Jeg kom så langt op sidst jeg drak det, at jeg efterfølgende røg til tælling. En god bog i to bind for de 13 hellige nætter. Jeg ønsker dig en glædelig juletid! Hvile, hellige hvile og fred over land. Tak! Klart. Posten nåede gennem driverne. Mange tak!

No comments: