Saturday 5 December 2009

'
Fjellerup Strand, uhm! Igår shorts og det blev regnvejr - idag lange bukser og tropisk badetyrker. Duften af Jomfru Marias sengehalm og vild timian. De mindste sover under et hybenkrat, luften er varm lun briset. Isingen så god som havde jeg selv fanget den. Huset kunne vi gerne bo i resten af vore dage! Livet er skønt i fuldfede dråber. Jeg er den anden side af hvad der mangler. &. Lydoptagelse hvor hun siger dumme indkøbsvogn. Gammel optagelse fra vi væltede. Kaffe, kakao ja og nissemaskinen har vil ige set. Og så har pigerne staks fundet en skuffe med nisserekvisitter, så nu blir der leget jul! ... Glæder mig til brev! Tidevandsrytmen har nået vore hjerter. Måske det blir til en konatskive engang! Tangnål, krabber, hesterejer, vandmænd, fladfisk og vandlopper holder os med selskab. Johuu, så må verden godt vente lidt med at gå under! Og lyn og tordenild som her i nat! Natten mellem tirsdag og onsdag. Er Leth stadig inspireret? En sej rytter tilbage på hesten. Det ville også undre mig andet. Kristian er i.ø. også tiltalende. Bare optagelser fra Roskilde på TV. Og The William Blakes? De har fået gode anmeldelser. Hvad med Dead man? Ja det er rigtig. Man skulle tro smerten havde givet mig sin egen stemme. Lytter du til Greenville? Young. Vi drikker allesammen af hinandens kroner. Det er det fedeste godnatmusik, gonat! Solen æder skyernes sløjfer. Jeg har en patron til posten. Ingen rigtig fred i mit hjerte. Skrev 3 digte i nat. Men tja hvad kan sådan tre altmodische plus patetiske størrelser bruges til - andet end at besjæle søvnløshedens hul? PostDanmark er under alle omstændigheder røvirriterende sløve bananer! Jo jo produktudvikling eller baglæns ind i hulen ... "Digternes digter" med foldede hænder i Prag. G har altid talt begejstret om ham. Regning knytter sig til den slags stavning.
'

No comments: