Monday 7 December 2009

' Hej på dig, hvordan går det? Tohu-indskrivning påbegyndt, jeg tror det lykkedes med nøglen. Fire små fisk fik lov at leve videre. 5 timers zen. Og rettelser plus minimale tilføjelser. En tid med urtethe er en tid med forvandlingsthe. Jeg er inde i min sidste sommerferieuge, har idag påbegyndt renskrivningen af Tohuwabohu. Tasteriet er min elskedes øjne. Men hvis det er for omstændeligt med det blindgydehalløj i Labyrinten, så lad os bare droppe det, så Ø-teksterne er linkede til ordene uden videre dikkedare. Forståeligt nok, god sommer, vi har været en uge på børnestranden. Jeg er ikke helt sikker på, hvad dokumenter indebærer, men jeg er overbevist om, at du tårnmester har mingeleret det ok okay! Visdommen sidder immervæk i pikken. Er du så i lykkelige omstændigheder. Topmave! Brev påbegyndt, men igår ikke skrevet noget. I stedet frokost for fem til 333! Genialt! Manuskriptet ligger på den udbrændte pc. Ja! Jep! Yes! Jeg har rykket. Der vil lige gå et par dage, sagde han. Et par dage er ikke meget i forhold til 4 år. Ja jeg skal tage en kopi af det. Eller noget. Har du hans adresse? Ok, er det ham, der bestyrer den nu. Ok computer. Fik du min mail? Ja, for pokker, Rigtigt!!! Tak tak Tak!!!! 14 sider løber om kap med regnens dråber på vej til dig. Det siger alle med fjernprofet - og storm. Kom I tørskoede frem? Hvorhenne? I søvnland, bryder sig ikke om tordenvejr. Men hun er glad, og får islandske remser at høre. Lynet slog ned i en af vores bygninger! Ilotopie kommer forbi din dør i aften. Festivalen Metropolis ved Sortedamssøen - teatergruppen Ilotopie opfører waterfools .... Har I det godt? Fino. Men ankomsten af otte tænder er ikke gået gnidningsfrit ... Har du hørt fra Karin? Jeg ville bare gerne have, at du havde hørt fra hende. Tak for meldingen. Hvor er han henne i ødemarken? Og har du mon læst ø-teksterne i Labyrinten? Yes! ALT GODT! Ja, der er gang i gryderne. Stille dag, jeg sidder og lytter radio so far. Hun flår dig levende, så gør det godt, grundigt og så længe så længe. Vil jeg gerne tro, satans cool flicka, du skal passe på dit hjerte. Død, begravelse og sex hænger uløseligt sammen. Du skal ride og passe på dit hjerte. Udenfor krateret er de bange for mennesker. Når du gør dig klar på, hvad I går efter, one nights man-eater ok, 4-fingre, én til hvert kammer, men få dit hjerte ud af tigerens bur i god tide! De kalder hende stenbideren. Men iglerne er tegn på, at der findes mere varmblodede dyr. Som t.eks. Bosavi-kuskus.
'

No comments: