Monday 14 December 2009

'
Hey, alle de nævnte hører til favoritslænget - så nær Lautrémont, som jeg ikke rigtig husker, om jeg har læst noget af (?). Er det krummerik, du mener? Hæ, det er en olding fra Frankfurt Am Main, der har lagt ryg til. Jo, det ville være dejligt! Martin har også efterspurgt nøjagtig det samme, dengang teksten endnu kun var 5 linjer. Jeg ved ikke, om der blir en hel butik ud af den skjorte. Men jo! Vil du læse manuskriptet, hvis det ad åre lykkes mig at få det foldet ud? Apparatet funker! Jeg vil gøre ét nej mange forsøg og finde et rum i arkivet ... Har læst de første kapitler - det er gennemført og holder! Fedest! Godt at høre med fornemt besøg dér. Tak for opmuntring til det videre arbejde! Jeg give dig banana? Ja, livet er grusomt. Jeg har mærket det, og det gør mig bange. Mod Jerusalem er stort åbent, lidt løst, men godt. Går det godt? Det har stormet voldsomt her i nat. Hvor har hun det henne? Evt. Rhus. Tox! Jeg skal hilse dig fra én, der gerne vil bytte valnødder for rødbeder. Det tror jeg også. Jeg henter børnene. De kan høre noget under stenen. Engang havde også jeg fuglehørelse.
'

No comments: