Friday 25 December 2009

Blok 295

* Folkets kamp med arsen Betydningen af Schweizerkors Trangen til røgtobak af mærket Indian Summer. * Den regneart de kalder ild sidder som en lussing på min kind. * Hun vil bo ved havet hvor hun når hun møder døden i form af bølgernes krængning tæller alle de dråber som kunne blive til et menneske der stirrer ud gennem ruden. * Jeg er alletiders laks. * Endevender ENDEVENDER Endevenner ENDEVENNER * De slukkede banelegemer. * En kube for alle de døde af lys og lys og lys en revne siamesisk i døgn og døgndrift et vand så adskilt af ringe og tankernes mulige spring. * Dødens indtræden har gjort dig tavs men dens nærhed gør dig snakkesalig. * Kun tortur i overført betydning. * Hun smed sine fiskebokse i papcontaineren alligevel smiler hun til mig idet jeg krydser torvet. * Det sengetøj I sover i er jysk det sengetøj I sover i er JYSK. * Samfundet er en maskine digteren er en del af samfundet digteren er en maskine. * Han tilhører nedfaldsstammen. * Månen er en stor kokon. * Trækvogne: http://www.rose.dk/ * Det du taler om ændrer sig imens du taler om det. * Han tilhørte ned- faldsstammen og resten var det rene fup. * Fejer insektvinger sammen i en bunke af glitrende støv. * Jeg kunne lugte skridtet længe før det blev taget. * En guldsmed tegner lårbensbruden lykke. * Tronen er et lokum af verdensstore fingerringe og her falder din. * Dør til soveværelse binder Vinduer i stue blæser i det stumme H skuffer køl. * 5 stavelser 4 ord. * Jeg lever min lukkede mund er ikke af papir. * symphytum comp. plumbum D6 plumbum comp. * Ding ding ding Dinko Hadzirusidovic. * Han var en ensom gedde. * Fiskens øje i kogende vand september har mistet sin uskyld. *

Suger blade op

som forsigtige

slik

fra en tungespids.

*

Regnvandscisterner

fyldt med sæd.

*

Gadelampe blinker ud for K.

*

Åndedrætsbilledet går i sekstendelstakt

og sætter blade på nethinden.

*

Skål!

*

Jeg er så fuldstændig kneppet op.

*

Omkring børn blir forældre spejlvendte.

*

Et ark papir er også en båd ubesejlet af tomhed.

*

Bagefter gik den til (i) Statsamtet

og anklagede hende for gulerodstyrani.

*

Hellere bæst med rygskjold

end bæst med rygmærke.

*

Der er masser af smag

på en tyk kvinde

imens en tynd

jo smager

af næsten ingenting

huske det alle Jer

der har så dårlig samvittighed

over den rigelige julesne.

Nej sul!

*

*

*

No comments: