Saturday 19 December 2009

' Robert Enke er næsten et lidt for rigtigt navn til en selvmorder, er det ikke? Et par timer endnu. Jeg glæder mig! Du er en meget heldig mand! Hun er hjemme sammen med de andre, som svinger med halen af en influenza. Hun er lidt ked af, at hun måske ikke kommer til lanternefest, så vi må se, hvad vi kan gøre. Men hun er sund og rask, det er de andre, du ved. Og det er det, at det pisser ned.
Hellere idol i skyggernes rige end tigger i Paradis? Du er en heldig mand, asta basta bum. Det skal være min lanterne. Ja, og der er en god strygebabe på det bobnummer dér. Evighedsturen suser i blodet, og alligevel siges det, at han kun har spillet det nummer live ved to lejligheder. Bliver hun jaloux, når du taler i telefon? Ja for pokker, Isis hedder sangen, du skrev om, og jeg har lige siddet og lyttet til den x3. U-tube. Hæ, ja jeg så det også for år tilbage på TV. Og i 79 hørte jeg skæve amerikanere spille Hallo I love you og People are strange om og om igen på en campingplads i Amsterdam. Ja, de kom alligevel ud i skoven og hilse på Morten Vægter med svingende lanterner. Slottet er trygt og godt, drøm smukt i din himmelseng! '

No comments: