Friday 18 December 2009

' Aj, det glæder jeg mig til. Genial dag for afrejse, genial dag for ankomst! Virginiastolt er jeg, tak! Super! Hvad var klokken, da du så siden blive vendt? Da tog jeg den lille op af vuggen, efter hun havde sovet i 3 timer. Og så kom Columbus og den sorte skonnert med dine greatest hits, jamen for fanden alt hvad du skriver er greatest stinkende (s)hits, så tysh tyschende TAK for bréfiskriv! Ja yes! Jeg er på vej. Hvor er I henne? Toget har netop sat af fra stationen. Super! Vi ses der! Hæ, det gør jeg også, Laven nu, vi ses mennesker! Hep! Bordkort er ved at blive delt ud. Henning Mortensens datter har sin datter med på scenen, også hun synes at savne sin morgenkakao.
Hun har lavet den fedeste installation af 105 dele! Håber at søvnen har været god ved dig, tak for igår! Hold kæver! Du har sgu da vredet den en blæksprut! Det var råhyggeligt og animerende for hjemmeproduktionen. Hils den drevne dreng så meget igen - og også knuselkelige K! Ok. Ok. Super! Hvornår har du fri? Valgflor afsendt din vej! Gi den gas Hallybut! Strømmen ØK? Ren foss til strømljajatjtjtjktjxmzsgpgmw. Oyndmd wx yø Ww ymdo yes! Har I været ved doktoren? Slangen holder! Ok, jeg er hjemme i god tid før det tidspunkt. Sidste dag med Engholm Park Superflex! Sidste tur med traktoren for i år. Det er så super, og så var jeg endda kommet til at holde af den knexi flexi ding dong dreje rundt støjfanden.
'

No comments: