Sunday 20 December 2009

'
Det har fået en masse tanker i gang, men måske er det bare pluddermudder og varmluftsgisninger, jeg ved det ikke, men det har fandeme været dejligt med lidt sol for den sorte muld, jeg var sgu ved at være helt fjodor i hjernen. Warum? Jeg er søvnklar støvkar til midnatssol i Grodeks slugt. Så snart du atter øjner den mindste flig af solen, så gå ud og slug et stykke. Ja jep og jau jau jau! Uha, det er tæt - i går lavtryk i mit hjerte - i dag storm udenfor! Er du jævnet med begejstring over jorden! Det interesserer mig, at der (formmæssigt eller hvad fanden?) ifht. til moderniteten er brugt et så langt ude på heden forlæg, som foromtale og anmeldelser tyder på, at der er. Det regner guld over hele dit ansigt! Det er jeg glad for. Man må gøde sine neuroser, de er ved at være en sjælden art i vores totalt angste samtid. Godt! Så længe der er brændstof kører kværnen. Jeg er glad bare jeg hænger sammen uden denne dræbende nihilisme i hjertet. Hvad er det for en fisk? Måske. Står jeg hvad øjeblik det skal være ved afgrundens rand.
'

No comments: