At man bruger gamle paragraffer, der i sig selv vel skulle
være fyldestgørende nok (qua en i danmark tre-deling af magten), til at klampe
en hastelovgivning igennem, der betyder "skærpet straf for
lovovertrædelser med baggrund i eller sammenhæng med covid-19 og blokering af
hjemmesider, hvorfra der begås visse lovovertrædelser, som har baggrund i eller
sammenhæng med covid-19" betyder, at hastelovgivningen i første omgang
skal virke øjeblikkeligt afskrækkende og pacifiserende på evt. kritiske røster
og om dette ikke har sin virkning, så er gældende lovgivning endvidere både
blevet specifiseret og skærpet, således at der kan indstiftes en regulær praksis
med at lade al kritik forstumme. 4 måneders fængsel for at udtale sig på en
måde sundhedsmyndighederne ikke finder korrekt. Og 6 års fængsel for at stille
op for anden behandling, end den sundhedsmyndighederne anviser - fx i form af
den almene tvangsvaccine, som det også har været tvingende nødvendigt at folde
ud af tidligere gældende epidemilovgivning, vidner om en sundhedspolitik med en
helt anden agenda, end der synes at være sundhedsfaglig belæg for.
Saturday, 4 April 2020
Hastelovgivning som præventiv revselse:
Etiketter:
§157,
censur,
diktatur,
epidemiloven,
hastelovgivning,
kritik,
sundhedsfaglighed,
Sundhedspolitik,
tvang,
tvangsvaccinering
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment