Saturday 6 February 2016

:

8 L Spegepølse? Kommer h sy vis Gut das es gekommen ist. Hun kan sagtens have fisken. Min kone er på week-end vagt, men I er velkomne her - børn så vel som voksne. Det ville være fint. Er kyllingen lukket ud af kattebakken? Ok. Kan de også gipse dér? Håber ikke det blev for sent i går? Tak for i går - det var meget opløftende! Det gik godt i aftes. Et rigtigt hyggeligt sted. Men nu er E+ jo nedlagt... Så jeg tænker på, om jeg skal lægge den ud på bloggen eller måske få aktiveret en hjemmeside - ved det ikke - men æh jeg skal jo lige have den klistret færdig først. Det gør jeg. Hulk for en tusse. Imellemtiden trækker vi stenbukke gennem tunnelen. Hvert tryk kalder absencen amnesia. Beskedlagerhukommelsen er ikke klar. Ånden er rede men kødet er skrøbeligt. Har do gysser!? Kvak! Trapperne fører ned i det underste kammer. Spejlingen af kronen fuldender den. Men vejen ud af labyrinten er blank som blank og intet. Solen og dens sol og aldrig mere. Evigheden er mobilens tusindben. Jahatten er tyndt papir. Blankhed som mur. Jeg tager til CT scanning kl 12:30. Løft blikket til højre for radioen. Tryksvimmel i klokken. Foran beskedkrat. Det er en anden slægts nøgenhed, en jord umulig at fordøje. Kugle Robinia er smukke med lette kroner, der tåler ret hård beskæring. Men måske vil de finde på at sende tornede rodskud op gennem græsplænen ligesom den store gamle robinie gør inde i gården. Så vi skal måske være over den med beskæring af krone og eventuelt rodskud og vandris. Bilen er klar. Hvornår er det, at du kommer? Så kom det sorte endelig ud af hende ... Det passer bedst for ham, hvis bilen først kommer i eftermiddag. Vi er fremme. Bolette har ikke bemærket noget voldsomt. Er det gået godt med jordmoderkagen? Prøverne var negative. Ja. Alle blodprøver var helt normale.

No comments: