Saturday 7 August 2021

Stella Boris

Du går ved min side

med en målerlarve i hånden

du kalder den for Stella Boris

Stella Boris

Stella Boris

du kalder den for Stella Boris


I mine drømme

er du lettere

du taler lysere

og du er smuk

du er smuk

du er smuk

også i min drøm 


Og hun ser månen gennem skyerne 

når hun vågner af sin drøm 

mønstrene er ved at være fulde 

fingrene er røntgen strenge 

skyerne er hjernens lette stof


I mine drømme

er hun lettere

hun taler lysere

og hun er smuk

hun er smuk

hun er smuk

også i min drøm


Hun åbner verden med sit første ord

og det er hindbær og det er hindbærbrus

et hængebugsvin af overmod

stikker trynen gennem hver tone


I mine drømme

er hun lettere

hun taler lysere

og hun er smuk

hun er smuk

hun er smuk

også i min drøm


Alle populære melodier står i kø

for den vellyd der blev mandelfødt

hver en hund kan se sin egen ruin

som en flod igennem organismen


I mine drømme 

er hun lettere

hun taler lysere

og hun er smuk

hun er smuk

hun er smuk

også i min drøm


Og jeg svæver

med mælkebøttens fnug

inde i dit univers

i dit univers

dit univers

er frø i muld


I mine drømme

er du lettere

du taler lysere

og du er smuk

du er smuk

du er smuk

også i min drøm


Du går ved min side

med en målerlarve i hånden

du kalder den for Stella Boris

Stella Boris

Stella Boris

du kalder den for Stella Boris


Og du er smuk

du er smuk

du er smuk

også i min drøm.



 







 

No comments: