Saturday 24 August 2013

Istølt. Jeg græder over de forfrosne lemmer, der nu langsomt tøes op. Håber virkelig, at idéen bliver søsat. Tårebroder. Tåresøster i din havn. Faun. Vi skal huske at have scanneren med. Er der noget, jeg skal bringe med til kagen - eller andet? Vi glemte helt flaget. Har du fri i morgen aften? Jeg har på forhånd aftalt ikke at komme i aften. Ok. Er hun sneet inde? Hvad med alléen - er den ikke føget helt til? Jeg skal tilbage med traktoren. Kommer I der ned så? De ville have en død man i arbejde. Svingninger. Ikke en dag for forfatter-X.-faktor. Pyramiderne vender sgu med spidserne ned ad på disse breddegrader. Jeg ønsker humøret bedring; op på tasterne til din frelser(s)skrift! En håndstrøget bedring og mildnende kys; imens printeren hyler som en bombemaskine. Du har ret til at slippe det hele; men dit selv er den ballon, du ikke skal slippe, for din livsopgave er ikke udtømt endnu. Goodiepall: Tankevækkende performance. Men hvor blev Peter Vester af. Det er et show over kviksølvs musikalitet på stylter. Ja, gør det; hun har talt om snart at tage til Kina. Også jeg har været hjemsøgt af thanatios; ellers alt godt, sådan da. Hun skal have sådan en pille igen i aften. Hun sover nu, og har fået én. Thanx Nat I Os! Ja, No Va Lis. I bedring. Men de andre er stadig på valsen. Snart. Vi skal til fest i morgen. 75 års fødselsdag. Og Burroughs 97 års dag er det til med også. Skal vi ha købt ind til pizza? Troede vi havde oregano? Bloghval? Sammen med symfini, ik. At jeg talte dårligt om træerne, havde nær kostet mig synet. Jog øjet i en bøgeknop. Klimakonen klemmer klejn kuling. Naj, jeg jog blæst ind i det! Mand, nej, stormen kom i nat, men jeg kom til skade med øjet i går; hvordan sviner? I morgen? Ah, ja min hjerne er et vrangvendt handskepindsvin i dyb dvale. Men er I ikke i gode nok hænder? Med en varm urplante i ryggen strejfer du noget i luften. Men en summende jazz af ord. Hov. Du vil. Du kan. Og du gør det indeni ren kult. Ok. Ristebrød med kløpulver. Jeg kender det godt. Nej, han har ikke lige ringet. Hvilke planer? Ja, halv tre. Lidt hård kost at fodre dyrene med cykelhjelme. Synes det har elementer, der rykker. Blot synes jeg den affekterede stil er et møl om et til stadighed flukturerende eller udeblivende lys. Hvert menneske har sit helvede at face: hver jøde tager i sidste ende alligevel sin egen hvide pose fra stakittet. Ja, vi græder, fordi Robin Hood er død. Isabella stak ham med et forgiftet sværd.

No comments: