Thursday 8 August 2013

Er lampeskærmen det samme for lyset, som et vagtkorps er for juveleren? Hæ, det er smukt; har du sendt indbydelsen? Et skud i benet er juvelerens tynde lyskilde. Ja, lyset er lynlås dér! Ja, så kunne humperiet måske undgåes. Har du hørt noget? Ah, tak for klarhed dér. Hvor henne? Jeg skal have hævet penge først. Vi skal lige huske at få vores nøgle igen! Hey, fik du overhovedet sovet? Selv tak du! Ja, det har sgu været hygge. Argh, men jeg sov over mig i morges. Tag nu Frede med næste gang. Er du igennem Skændige Skanderborg? Ah! Håber ikke der bliver for lang ventetid på perrønnen - ellers tror jeg, de har kafff i kioskarcaféen. Alt vel i humøret, men om øret dicker jeg sgu ikke barfrost. Men hun har jo sin fede Armani-dyne i foret, det har vi jo jo ikke ik. Kommer du med en melding!? Jeg hopper i Føtexsøen! Husker du pc'en i bagagerummet. Nej, hvorfor skulle jeg det? Har du lavet det heat? Der kom én, og ville leje gæstehuset. En scrapbook?  Den vestjyske influenza står med foden i døren. Pludselig gav jeg kaffe til myrerne. Ville male en kæmpe grankogle. Slæber det an? Er SAMMENSTØD, 1. udg. mon ved at være bladret igennem? Måske Himmelstrup gerne vil se den. Myrerne er gode og stærke. Jeg vil gerne være ligesom dem. Politiet gik forgæves med deres blodhunde. Men myrerne reddede ham på tredje dagen. 

No comments: