Friday 9 August 2013

God idé. Også med Zorba. Skal de indbetales ved indleveringen, så kom ind omkring. Jeg har pengene. Det er op til dig. Post-brev-formen giver mig den højeste grad af koncentration. Det, der generer mig, er, at du ikke lukker dig for andre, som du lukker dig for mig. Giv mig adressen! Hey, men nu ser jeg, at jeg har brev fra dig med sidste datering. Håndskrevet fra Bispen bl.a. Jamen jeg bliver jo helt i tivoli. Men er ret så totalt sikker på, jeg har sendt to til dig i den tid, vi har boet her. Hep! Men jeg kan ikke finde den indbydelse. Silber tak. I morgen tidligt? Hey - jeg har genlæst dit sidste brev, og kan i min erindring ikke finde en indgang til, hvad jeg har svaret. Det ligner mig ellers ikke ganske - ikke ganske at vide eller ikke allerede at have svaret. Ja, det kan der nok være noget om; det er bare skræmmende ikke at have nogen klar erindring; dog generindrer jeg tydeligt bagsiden af din konvolut, som jeg sætter i forbindelse med netop at notere adressen fra, og jeg tænkte da, at du denne gang havde sørget for, at konvolutten ikke ville springe op af sig selv. Det sidste - var det ikke sådan noget dagbogsagtigt?

No comments: