Saturday 27 August 2011

Marianne Larsen! Hæ hæ, ja, så kan intet gå galt. Tue anbefaler ham at blive kronikør. Er på arbejde fra syv til halv fire. Det vil jeg supergerne, men det kniber endnu med netudgangen, hvordan så? Oh, ralle ralse - very thank you so much! Klokken? Skal jeg spørge Jesper, om han kan komme her omkring med jeres ting? Goodie Goodipall, sikret spor dér! Hep, vi går tur med kaninerne; solen skinner! Han kommer i morgen formiddag. Alt OK? Kældermenneske her. Hæ, hæ, rain gets in your eyes. Mere våde og mere røde med pigernes kædesavskusser. Nej, nej, jeg er bare gået i ly for regnen lidt. Ok, godmorgen monsieur ... Det er alt helt i orden, du er aldeles ok, og så er det mandag. Hæ. Hallehøjsa Karlsson! Sådan en spermdukke sutter kæde. Går det bedre kære ven? Dét klaver er skvulpende forskudte tider, der skyller ind over hinanden - nøjagtig som mobile samtaler. Er jeg en sentimental gammel pikansjos? Holda kæft! Det var mycket mycket meget! Det er. Kan du komme og hente mig nu i stedet? Skide godt, jeg gør mig klar.

No comments: