Tuesday 16 August 2011

Hæ, hæ, men svirremor tror ikke på, at jeg ene mand løftede de to røde sofaer ned fra tredje. Er godt nok en anelse øm i nakken. Yes, og pigerne er osse seje; de har lige fået en masse tuschiveringer. Han er flyttet her til. Under et frimærke til dig. Så kan du stadig nå bagagerumsmarked. Skide godt, om jeg så må sige. Du får se i morgen, håber jeg, hvad som er under. Zip? Lyder godt! Lidt som juleaften; bloggen er så grangivelig! Kan du mon tage de blå bukser med, som ligger i mit skriveværksted? Bare drop den monotype font, hvis det ellers nogensinde var hindringen. Det vil også på en pæn måde understrege titlens grad af pærevælling. Og HEY har I ikke en printer på skolen! Sjide grande vie! Det lyder godt. Jeg har det så nogenlunde; arbejder, så vidt det er mig muligt, på den forkerte strategi. Hey, har du læst stjerne for en frafalden? Lyder grande; men altså der er et super prosa-digt, digt nr. 34, skarpt, som et L Madsen-digt kan være det.

No comments: