Friday 5 August 2011

Hvor skal slaget slåes? Super duper! God bedring. Vi skal meget snart pakke vores nelliker. Hils igen! Hvad blev der af fotobloggen? Æv! Så nåede det frem! Ah! Tillykke til tre-kløveret! Hvornår hændte det helt præcist, ved du det? Samme str som min førstefødte. Vores nabo spurgte efter mel, men vi havde jo desværre heller ikke mere. Hurrah! Ups, sov jo over, og glemte alt om autostolen. Har du fået nogen besked? Okay. Så er det godt, han har en storebror, der kender noget til det. Det er godt. Kán også være en vej til at disciplinere, mobilisere og organisere dit eget livs perspektiv. Og ja støbeskeen simrer. Har du adressen? Jeg finder den nok. Som du vil. Alle børn har spist fisk, og nu er der ikke mere tilbage. Kunne du måske sige mig, hvor vådservietterne er henne? Ok, har fundet dem. Der kommer så nogen, og ser på lejligheden i morgen. Troede jeg også. Klokken fire. Er det spejderdag i dag? Hva så Karl Hukker! God idé! Det skal jeg nok. Det kan vi godt, men hvornår? Yes, yes. Godt. Men hvorfor er hun det? Det er hurtigt, men ikke så hurtigt som hende. Barbergrej please! JA JA! Nej vel er det ikke noget, du har sagt. Men solen skinner her, og min kvinde kalder mig supermand.

No comments: