Tuesday 15 February 2011

Skal til forældremøde. Har du fået brevet, jeg sendte i søndags? Åh, jeg har også været så fucking træt til fyraften. Livet er en løgtærte i top! Selv tak kære rod --- det var et kanon godt møde. Sov godt engle super. Jeg har aflyst turen. Men har fået chokolade af banken. Ja den. Vi sidder og ser Krumme. Du er velkommen. Det er vildt flot! Tillykke! Yes! Godt. Men jeg tager jo lige ud, og slår græs først. Jeg tænker på at cykle ud i haven i morgen eftermiddag; hvordan passer det? Godt, og hvad så med i dag, jeg har fået nogle penge, og har tænkt mig at handle ind; skriv hvis der er noget, du kommer i tanke om, at jeg skal have med. Ok, hvornår er I hjemme sådan cirka? Ok, jeg tror, jeg så vores Pilmark; han gik og sang og klappede i hænderne. I.ø. har strømerne anholdt en for brandene. Raus ja, hold kæft de har på alle planer ageret bad, og nu skal de hjem i bad. Jaa, hep hep hep! Blød indeni. Det er lige det, som at der bliver gjort. Jeg glæder mig. Ja, hjertet er i alle retninger en seismograf. Det skulle være evt. tilbehør til suppe og smør. Jamen, det er bare, hvis du vil have blødt, hvidt brød - ellers har vi jo Heksekostbrød. OPLØST OBJEKT - Genial betegnelse! & takker for linjerne! Barns første sygedag her. Flot sunny ellers. Tak. Er du i ilden? Og hvad sker der med det opløste objekt? Nå, ja det ved jeg nok alt om. Hvad kan jeg gøre?

No comments: