Wednesday 23 February 2011

Men kasserne, jeg gav dig med, er dér TOHUWABOHU skal være i. Findes der ikke en papirhandel i Hovedstaden, går jeg gerne ind, og tjekker den lokale her. Det er ikke utænkeligt. God tur. Det er super flot; tillykke Twölvi! Nåede I frem med ørerne i god behold? Er blevet kontaktet af politiet; men de kunne ikke forklare, hvorfra de har mit tlf.nr. Jeg har heller ingen skæg længere. Middagspauserne med dåse i skyggen. Hva' så, har du irsk bøgehæk i blodet - eller er det mere rhododendronjazz? Det er i orden med fritimen. Jeg burde have det godt og være glad, men i et eller andet hjørne reagerer jeg på selv det, der burde være gode forlydender med en overraskende mangel på glæde. Samtidig befinder hun sig nu på syvende døgn indeni en feberdepression. Hils den gode Tokebror - og gode ønsker for din egen. Oraktopus Minneapolis grand Champignon. TRE! Hæ. Ja, hørte det i radioen; den har jo "gættet" rigtigt i tourneringen ind til nu, så det skal blive spændende. Der er også noget, vi kan kigge på ude på Haugevej til salg hos Realmæglerne på Borgergade. Jørgen og Johanne kommer i morgen, og ser, hvad der skal gøres med kaninerne og blomsterne. Bare én sæk hø og ingen spåner. Ved siden af komposten. 15.40 Dokumania: Mellem is og intet. DR2! Samme her - altså ud over, at vi muligvis godt kan finde den. Andesbjergene med sukkersne. Ja. Det er kommet til at få en central rolle i mit brev til dig. Det er under stadig udarbejdelse, og bliver tidligst afsendt efter din hjemkomst. Hvad knokler du med? Avlstyren i sit es! Plus gummi arabicum! Ars Amatoria: brev til den rette adresse, når det er skrevet og klart, gemt i sin varme bh! Hun havde det allerede bedre, da vi nåede frem; så det må nok have været rejsefeber med forpremiere. Tror at fire til hver rækker, så længe de har rigeligt med hø. Død mands plæneklipper - kunne det ikke være en film med Johnny Depp?

No comments: