Tuesday 5 April 2011

Fino. Sejt. Ude? Bare sådan? Ti af hvilken samling. Tænk dig godt om mht fælleseje. Ok. Ok. Ja på det transparente papir! Ja, det har jeg. Nej, det har jeg ikke. Ja, det tror jeg, du har ret i. Ja, har du ikke fået korrektur? Æv, jeg kigger på det. Det røde er problemet; det grønne er løsningen. Den er kommet ja. Ja! Hæ hæ! Ja ja ja - du har været gavmild! Nogle steder synes jeg dog, det kan forsvares som en virkningsfuld stil. Jeg har været en sort djævel indeni i dag. Men vi har lige spist i al fordragelighed. Hvor skal I spille henne? Det er jeg ikke sikker på, at jeg synes; og så kan jeg godt li det arenarøvhul til sidst, det er så god punkinga. Det er jo som at spille indeni sin egen fede digtsamling! Ja, det er noget slidt Billy Skiit. Natürlich! Det væsentlige er bare, at bogstaverne, der erstatter courier, udfylder nøjagtigt samme space, så hvert bogstav er ligeværdigt mht udstrækning. Alletiders! Skal det ikke bare være så hurtigt som muligt! Den må vi bare æde. Ja. Ja. Super. Hvornår kan vi underskrive kontrakten?

No comments: