Saturday 12 September 2009

Din alder min alder hundens fødsel

' Er alting i orden? Er alting bare helt okay? Er grunden vildtvoksende? Med sump? Hvad biller de sig ind. Følgende planter er beroligende: baldrian, humle, hjertensfryd og katost. Og basilikum! Jeg funderer bare over om Bukdahl Pukhval mon gør alvor af sin proklamation om at indstifte en flidspræmie, hvilket så igen ville bringe dit navn i spil. Jo, det er jo den fornemmelse jeg får. Det er jo også omkostningsfrit for ham. Men overhovedet at blive nævnt gør dig jo allerede indskrevet i Generationsmaskinens 2. udgave. Ja sgu - det er smukt - du ER indskrevet i naturligt selskab med brødrene. Som mine hænder kryber op om de bryster. Hej M., er det lykkedes dig at få kontakt med R.? Kh Robert Hvad? Ha ha ha ha! Måske han lige frem forveksler mig med L. Madsen, som jo døde 28.6., hæ! Hvir klangdigtningen er nævnt og måske endda positivt ja så er det bare gut. Hvir - altså: hvis. Der er intet at vise. Men det må den sgu da gøre - konceptet er da skramlet nok, men hr Møller er jo da rigtignok et særdeles pænt menneske. Jeg har jo kun læst omtalen i Information. !Det er seriøst jo ...! Ja, det er rigtig nok, jeg læste det, og synes at huske, det var i den forbindelse, der på bloggen blev luftet muligheden for endnu en præmie. Men jeg kan godt lide tanken om det flytteprojekt. Synes ko ord i nat skal tage handsken op engang. JA! Det ku være flot, og evt. med original litografi eller noget ... Åh ja, der blir i den grad kalenderlyssind op til den ferieidyl. ... I.ø. er brev til dig om bl.a. Michael x 3-digt i SAMMENSTØD godt og vel in the making. Beten: næstbedste gæt: Monogrammer? Tænkte det sgu nok! Sommerhus i Nordsjælland? [2xisbn] Er det digtsamplings du gærer med? Det er en skam radioen DR ikke længere er i så højt gear, hvad angår horespil, det ku ellers være hyl med en kRAs7per[...] i æteren. Hæ, ... SAMMENSTØD er klar til korrektur den 3. Ja - tænker på lige at spørge [...] om at se det igennem for savningen. Hæ, hjelt hjeldum haldið. Jeg skal skrive teksten til sidste ½ side i SAMMENSTØD. Ifølge opmålinger på satellit-billeder optaget om natten er Skyggehale det mest mørke sted i Danmark.
Monsteret er færdigt. Så skal omslaget lige tørre op natten over, og så kommer Jesper forhåbentlig i starten af næste uge, læser korrektur, lægger ud på sin side med reklame og stuff. Ja, jeg er spændt på, hvor meget af den han får lagt ud, og hvordan gengivelsen er. Ancher & Krøyer i ed, hvordan ellers i Jacstad? Sved, is og børnebade på terrassen. Hermed gjort (dog børnene sover nu og luft og lyde går gennem de åbnede passager). Ja, det skal snart være, dagen er mere fremskreden, end vi regnede den for. Drøm fantastisk bevinget!
'

No comments: