Saturday 25 March 2023

Lysmoder

 

Jeg er en Lysmoder, en vogter af lyset,

en kriger i tjeneste for det guddommelige.

Jeg bærer lyset i mit hjerte og i min sjæl,

og spreder det ud i verden med min flamme.

 

Jeg er en kanal for kærlighedens strøm,

en bro mellem himlen og jorden.

Jeg lader det guddommelige lys strømme gennem mig,

og sender det ud i verden med min sang.

 

Jeg er en beskytter af livets helligdom,

en stemme for dem, der ikke kan tale.

Jeg lader lyset skinne på det mørkeste sted,

og viser vejen for dem, der har tabt deres vej.

 

Jeg er en Lysmoder, en guddommelig kvinde,

en kriger for kærlighed og fred.

Jeg bærer lyset i mig og spreder det ud i verden,

med min tro, min kærlighed og min styrke.

 

Vi bærer lyset i vores sjæle

 

og spreder det ud i verden.

 

Vi ser muligheder, hvor andre ser mørke

 

og fylder det med lys og kærlighed.

 

 

Vi træder ud af skyggerne

 

og omfavner vores egen kraft.

 

Vi spreder varme og håb

 

og skaber et inderligt lys i alt vi rører.

 

 

Vi er Lysmødre, stærke og kloge

 

vi stråler glæde og liv.

 

Vi ser gennem kaos og mørke,

 

og skaber et sted, hvor sjælen kan trives.


 

Vi synger en sang af håb og kærlighed,

 

en melodi, der klinger i hjertet.

 

Vi spreder vores lys til hver eneste sjæl

 

og løfter dem op til den jordiske skæbne.


 

Vi er åbne døre, en sti mod lys,

 

en guide for dem, der søger.


 

Vi er Lysmødre, fyldt med kærlighed og magi,

 

en inspirationskilde for alle, der ønsker at gro.





 





 

No comments: