Friday 18 October 2013



Om en halv time på tv. Godt! Skønt! Årh jeg er kvæstet - for mange dage i uptempo! Nærmest det modsatte. Muligvis hele sidste uge! En ekstrem metarmorfose. Nu er jeg i rette tempo, men løbet tør for kaffe. Well well well. Hej Mester! Men sig selv kan man ikke skride fra, hvad end man kalder sig eller det. Alt godt her. Du har friheden til at vælge. Har bare haft endnu et kommunikationsoverload. Det er det samme. Men jeg har til gengæld lagt teksterne ud. Bedst er måske de brombær, du valgte ikke at spise. De tre ligger som dokumenter. Han sagde I ville sende et udspil, som jeg må bearbejde. Om jeg forstod det rigtig. Hej Mester, jeg holder en fridag. Er det ok? Helt ørt. Ellers god sommer herfra. Jeg fik printeren igang i nat, og kom helt op at køre! Kh! Ja mand! Har printet den i endnu ufærdig form. Mastercard fra banken og nyt batteri til den bærbare! Lykkelig! Ok. Nå sådan! Der ser ikke ud til at være noget. Har haft et lydhørt publikum her til formiddag. Men hvad med dig - har du heller ikke sovet i nat? Hu-wa så, du har stadig fem fingre på hver hånd, ikke; er Udslet Allerød fuldført? Elving, ah nej Arena Dottir. Er der ikke også ret mange dage til endnu. Hæ. For fan er du kommet til skade? På halvanden literen! Hæ. Over Hood eller Himmelstrup? Åh, det er smukt, far, sagde hun. Ja, henrevet. Hæ. Yes. The real stuff, when just you can afford it! Himmelstrup ville også interviewe mig - for flere uger siden. Fik du nogensinde en melding fra Robert? Armen undrer mig bare - hun skrev i sidste måned, at hun ville strikke nogle spørgsmål sammen i løbet af de næste par dage; siden har jeg ikke hørt noget. Hmmm. Ja. Men hvordan sten? Er de rigtig landet og blevet strømførende i vadestedet?






No comments: