Friday 20 September 2013




Alt det lys jeg var forbundet med
ved at være en anden
er jeg nu gennem mørket
i et øje jeg smykker med river

alt det lys jeg var forbundet med
i et øje jeg smykker med river
er jeg nu gennem mørket
ved at være en anden

i et øje jeg smykker med river
er jeg nu gennem mørket
ved at være
alt det lys jeg var forbundet med
en anden

ved at være
alt det lys jeg var forbundet med
er jeg nu gennem mørket
en anden
i et øje jeg smykker med river

en anden er jeg nu
gennem mørket ved at være
alt det lys jeg var forbundet med
i et øje jeg smykker med river

i et øje var jeg forbundet med
alt det lys jeg smykker med river
ved at være en anden
gennem mørket er jeg nu

alt det lys ved at være en anden
smykker jeg med river
i et øje jeg var forbundet med
gennem mørket er jeg nu

gennem mørket er jeg nu
alt det lys jeg smykker med river
i et øje at være en anden
jeg var forbundet med

med river gennem øjet
var jeg forbundet med alt det lys
jeg smykker mørket
i et nu jeg er
en anden at være

var jeg mørket i øjet
gennem alt det lys
en anden forbundet med river
smykker et nu
med jeg jeg er
at være

mørket i øjet var alt det lys
jeg forbundet med river
gennem et nu jeg smykker en anden
med at være jeg er

smykker var river i øjet
alt det lys mørket forbandt med en anden
var jeg nu med et jeg jeg er gennem at:




No comments: