Saturday 22 September 2012

Ved du mon om samlingen er sluppet ud? Okia, går det ellers godt. P kvaler? Bliver du så stum og hemmelig? Det kan jeg godt forstå. Beskytte dig og dit selv; den halve klode venter med muligheder. Det, du ser som noget dyrbart, er noget dyrbart i sig selv i dig selv. Vi har så meget plads! En dag nærmere nærmest proppet med fylde. Ja for pokker - dynamiske diskussioner, der rykker og hyggehejsa fipskæg i overført betydning. Det er jo dybhavshurra! Jeg bukker mig i støvet. Tak! Ja, det burde jeg også være, men er vist far beostær-ynde over det praktiske livs gevind. Afghanerpels? Ja, nationen har fingrene langt nede i mudderkagen. Hvornår må I have det? Lyder tiltalende; tror en henvendelse vil være i ordnung. Tak for opfordringen. Nå, jeg er en tigger i Augustinias skygge, og er beæret over tilbudet fra Jer tre kultbrødre. Ja - en fucking fjertællende påfugl PÅ! Hæ. Nu har jeg skrevet henvendelsen; sender den med brevet til dig. Så seriøst som en henvendelse fra det ene menneske til det andet kan være. Til hver en tid - you guys are the real stuff!!

No comments: