Saturday 3 December 2011

Det er det nok, ja. Jeg er min hængte fars søn - bare minus alt for meget af det der hængeri. Der er en kæmpe brand igang sydvest for, en kvælende røg driver vestover. Hmm ... Det er iøvrigt Indulak, der brænder. Ja, men det gør Indulak ikke. Lige ved lagerbygningen ligger en vild grund med de rødeste æbler. Men de skal jo nok skylles grundigt. Ja, det lyder godt! Er du helt juvel! Ser Jungledyret Hugo på VHS. Det er helt i orden, vi smider bare den gamle ud. Kommer du mon, og besøger os når min sæson rinder ud for i år? Jeg har, såfremt min kontrakt ikke ændres, sidste arbejdsdag dér, ja. Dér skal jeg arbejde; jeg skal arbejde til og med dén uge. Ok. Hep! Jeg så først pakkebrevet på mit skrivebord nu! Tusind tusind tak for brev og antologier! Crisis? Hæ hæ - it´s all good. Ville de ikke komme klokken ti? Ja. Alt i orden? Husker du cyklen? Ja, hun er helt parat, og glæder sig til at komme over til Maria!

No comments: