Monday 5 September 2011

Nødudgangen forlænger knoglerne Nød lærer nøgen kvinde at spinde Det er nat i oktober Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød munden har fået sit stipendium Nød lærer nøgen kvinde at spinde rummet er højgonnoré Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød en død lægesekretær træder ind med voldsom søvnløshed Nød lærer nøgen kvinde at spinde du kender mig fra nu Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød når jeg lader mig kende på ørergabet Nød lærer nøgen kvinde at spinde klø ø-knuden gennem dit nedløbsrør Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød kravler en dreng op gennem sin egen stråle Nød lærer nøgen kvinde at spinde jeg har venner, der aldrig tænker noget TV Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød en dødlækker evne af en kognitiv art Nød lærer nøgen kvinde at spinde du er landet rent ude blandt otte jomfruer Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød spørger du efter øjets æonpeger Nød lærer nøgen kvinde at spinde de klør hinanden den ene efter den anden Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød de ømme førstegangs-elskende sluger hver deres spådoms-knödel Nød lærer nøgen kvinde at spinde og nødudgangen er rent trip trap Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød klæder sig derpå om i snigende adjektiver Nød lærer nøgen kvinde at spinde når Øde-Gunnar Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød de skal nå at dræbe noget, der ligger lige på læben. Nød lærer nøgen kvinde at spinde når ø-agter-delfiner Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød når ø-grønne Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød jeg må ha den sut ud Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød kan fødderne da for pokker ikke nå helt ned i tæerne. Det nøgternt nøgne jomfrukød Det nøgternt nøgne jomfrukød.

2 comments:

Villy Fink Isaksen said...

titlen fik mig til at tænke på Eric Fischls maleri "Bad Boy" - troede han kiggede gennem persinner men nej det gør han jo ikke.

villy

Robert Henningsson said...

digtet har nu egentlig ikke nogen titel - kun en overordnet arbejdstitel, der gælder for flere digte under kategorien Eriphyles Jordefærd; 'persiennepusher' er imidlertid et ord jeg i en helt anden forbindelse stødte på; jeg kom iø sjovt nok også efterfølgende til at tænke på Eric Fischls "Bad Boy".