Saturday 26 March 2011

Det regner mig ned i nævnte ligning det ligner mig ned i nævnte regning. * Thake That er jo ikke andet end en flok gamle hanhunde der letter ben. * Sådan en bunke plattenslagere kvaste pindsvin på pophimlen kysser dåseambulancer. * Nej, jeg har ikke noget ønske om at min datter kommer til at stå på den scene. * Men jeg vil lære hende at skyde til måls så hun er parat til borgerkrigen. * Nu rumler brag i den tætte røg der henne nu tælles de op i de tæt affyrede skud. * Når dagen er ovre er den ikke ovre endnu én er benævnt den måbende vogter vores nyvundne fund. * Nogen har pillet rammen af og puttet mappen ind i buret nøglen ligger helt bekymret. * Lige fra hun var helt lille animerede hun til mine nu kaster hun maleposen ind bag sin skive og lader bevægelsen dryppe. *** ] }{ }{ }{ }{ {

No comments: