Saturday 19 June 2010

' Jeg har det ok, har lige været til et forældremøde med en kanon god energi. I hverdagene arbejder jeg lige for tiden som løsarbejder. Har du hældt rosenolie i tastaturet eller HVA!? Så måtte jeg en periode overføre en del [altså tegn] Også hende ... det er muligt. Det var på Hvilehjemmet. Ja hæ tænkte sgu nok, det er en spildesag, det tager noget tid, så går det over af sig selv, det gjorde det ihvertfald med vores, da en af børnene hældte rosenolie ned i det. Er det i Hønsehuset, at Hvordan mon du har det nu er optaget? der ser ud til at være en del natur omkring, er det ved en gård? Revl og krat, hæ, vi savner godt nok landlivet indimellem her fra vores tredje sals I lige måde måsentrut fra Kongebjerg Tak for det, lyder godt. Nu skal jeg knalde brikker!
'
taxa rent antiklimax, første runde, jeg decideret følte ubehag ved. Men min bank har sendt mig en æske overtrækschokolade. Ja, smag på symboliktingen der, men det var fin fin chokolade i fin fin guldæske. Hvorfor? Så ønsker de dig tillykke med da? Altså hvad? Jamen har du ikke fødselsdag i december? Solen otte grader i skytten? Sært Mener du er født, da solen stod otte grader inde i skyttens tegn.
I slutningen af november træder solen ind i skyttens tegn, d. 27. november 1962 var den t.eks. 4 grader inde i skyttens tegn. Stærkt fulgt af Merkur iøvrigt. Ca. en grad pr. dag. Så den har jo været mange grader igennem tiden. Hvordan mon du har det lige nu? Det samme samme. Det er, som det er. Hvem ved hvor livet bærer en strandet hval hen. Der er nok ikke nogen bestemt grund vel? Det er foruroligende... forhåbentlig går du fri af efterfølgende uhensigtsmæssig panik. Billedet med hvalen rækker ikke, det er jo så mere sgu bikuben du har sluppet fri? Forhåbentlig går DU fri ... Du er nød til at finde dig til rette i det åbne sår - nu du har fritstillet det. Den kan måske og i en vis grad og i bedste fald skærme dig for visse panikløsninger. Men sorgerne er ikke udrydningstruede som hvalerne.
'

No comments: