Monday 24 May 2010

* Überhaupt nichts nada zero und black hole beans im scheißgarten? Fordi de ikke har ejakuleret endnu? Hurrah Hurrah Hurrah! Er inventaret intakt? Hæ! En Svend for frituren. Og solbriller boller! Der er kommet en Lemnikäinen på vej til Kalevala, og vi har været på skattejagt. Det er en af skabningerne i eposet Kalevala. Et finsk foretagende har overtaget en virksomhed, som de netop har givet dét navn. Virksomheden ligger på vejen til Kalevala, hvor vi netop har været på skattejagt. Det var godt, det nåede frem. Det er nogle originale smæld, Frederik har sendt mig. Har været på kirkegården i dag, gravstenen står i den grad, og stråler. På grund af majfesten? Jo, vi fik to taler at høre, så kunne vi ikke strække den længere. Ja! Ja! Døgnet er presset fra alle sider som en skrotbil hos krejler-Ole. Ønsker dig derfor alligevel helende hvile. Jeg skal forsøge at lægge følelsesmelankolien på hylden. Okki dokki. Alle tiders. Jeg krydser limbs. God også dag til dig her fra snapsetinget. Humøret er højt, overfarten lykkedes. MEN hunden var på ingen måde påtænkt listen, men derimod skyldtes den halve hund Johansens mega porto. Listenopfordringen har jeg masserundtsendt, fordi jeg må gøre, det lidt jeg kan for fronten. Det lyder godt. Det er ikke så galt. Hvad sagde de til det? Jeg er hjemme lige ommelet. Lille filosofisk kompendium på vej. Hundens luskeri? Ah, har selv haft én under kærlig behandling i dag. Jamen det var bare en beboerhund, som blev kælen. *

No comments: