Wednesday 17 October 2007

MMMaLARMé

Robert Murat :: Sergey Malinka ::David Marcellus Payne

4 comments:

Anonymous said...

Hej. Ja, sådan en blog kan bringe en vidt omkring... Hvad mener du med MMMaLARMé? Jeg følge Madeleine-sagen intenst, og ser pludselig 3 meget kendte navne på din blog - hvad mener du? Alarm? Armé? Hilsen Helle

Anonymous said...

Please respond to the above question....

Robert Henningsson said...

jeg har tidligere på bloggen
gjort opmærksom på at
navnet Madeleine McCann har
en vis lighed med navnet
Maria Magdalena; ganske vist
hedder Madeleine også Beth, men
hun blir kendt som MM ligesom
MM.

De tre personer jeg har listet
i det aktuelle indlæg har også
alle et M i deres navne, ét M
hver som begyndelsesbogstav,
heraf titlens tre gange M,

indlægget har nr. 112 i rækken
hvilket er nummeret til alarm-
centralen

jeg har fremhævet bogstaverne
L A R M med store versaler
det understreger, at der er en
del larm omkring de nævnte
personer, larm i betydningen
uklarhed om deres eksakte
rolle

endelig handler denne blog
stadig også om poesi, derfor
referencen til Mallarmé, her
godt nok én "arm" kortere;

jeg havde derimod ikke haft
nogen armé i tankerne ...

venlig hilsen

Robert Henningsson

Anonymous said...

Tak for din uddybning. Jeg så briansdreams.com (side 16) at han spørger dig yderligere omkring din drøm - det ville være fantastisk hvis du ville gøre det... Helle